lørdag 23. juni 2012

Not all bad news...

Vibes gate er nå trukket fra salg.. Helt uventet gikk leiligheten vi hadde kjøpt oss på forkjøpsrett på fredag - siste dag. Etter hva vi hadde hørt er det uvanlig at de små leilighetene på Ullevål Hageby går på forkjøpsrett, og særlig når de ligger i Sognsveien OG er oppussing, men ikke denne gangen nei...  Litt trist, men litt ok også. Jeg innser jo at jeg ELSKER leiligheten min i vibes gate. Vi skulle jo egentlig ikke kjøpe ny leilighet nå, så da var det kanskje ikke meningen. Etter mye om og men, bestemte vi oss for å trekke oss fra salget da jeg ikke orker å selge før jeg vet hvor jeg skal bo... Det var dumt av oss å legge den ut så raskt. Beklager alle som var interesserte i å se leiligheten - vi har fått drøssevis med telefoner! MEN: vi skal til hagebyen en vakker dag.


9 kommentarer:

  1. ...kanke selge denne fantastiske leiligheten det du!! *ler*
    Den er bare RÅ FIN!!!
    ...tvihold på den så lenge du kan frøken ;)

    SvarSlett
  2. Uff, så leit!!! Men samtidig fint, for dere har det jo helt rått!
    Skjønner godt at du lengter til hagebyen da, en perle!

    Prøver å finne mailadressen din, men fant ikke. Kan du sende meg en mail, har en liten fråga:)

    Ann Helen

    SvarSlett
  3. Hei Ann Helen.

    Jeg finner heller ikke din! Min er: marivaage@gmail.com!

    Ja, vi skal til hagebyen en vakker dag, det har vi bestemt for årevis siden. Men, samtidig har vi ikke hastverk og jeg er skikkelig glad i leiligheten vi har i dag så om det blir om seks måneder eller 2-3 år så er det greit det og! Det var ikke meningen å kjøpe nytt nå, men vi titter alltid innom finn.no en gang eller to i uka TILFELLE det rette objektet (innen rimelig pris!!!!) skulle plutselig dukke opp - og vips så er det gjort!

    SvarSlett
  4. Dere bor hvertfall i en fin leilighet! heldigvis ;) kunne vært værre....
    Skal holde øynene oppe for hagebyen for dere :)

    SvarSlett
  5. Absolutt, kunne vært værre!!!! Hyggelig med kommentar, bloggen din har vært borte en stund, men nå kom jeg inn igjen. Hmmm.. må forsøke å komme i gang med bloggingen igjen SELVOM det ikke ble nytt proskjekt!!!!

    SvarSlett
  6. Your photos are just amazing! I am so in love with them!

    SvarSlett
  7. så synd at den glapp på forkjøpsrett!
    jaja
    kanskje der var en mening med det?

    lykke til videre!!

    SvarSlett
  8. oioioi, så gøy å se reportasje
    fra hjemmet deres i kk living i dag :)
    gleder meg til å lese hele etterhvert!

    SvarSlett
  9. Yeah, I guess it is a small worry in a chanel replica big world. Actually, I forgot anything animated is generally referred to as "anime" in Japan, so it's a hermes outlet little silly to get worked up over the American definition of the word.

    SvarSlett