søndag 6. februar 2011

Baderomsoppbevaring - bad før/etter

I forrige innlegg viste jeg oppbevaringsløsninger fra vår gamle leilighet - nå tenkte jeg å slenge med noen bidrag fra vår nye leilighet til NIB´s "ordning og reda" utfordring! Tenkte derfor vise hvordan vi løste rom for oppbevaring på vårt nye bad, som måtte bli vaskerom og bad i ett!



Fordi jeg syntes det er mye kjedelige/anonyme servantskap ute på markedet bestemte vi å bygge oss integrerte flislagte hyller ved hjelp av leca blokker - gjort på mål etter kurvene som jeg viste dere i forrige innlegg og som er blitt med fra den gamle leiligheten.

Vaskemaskin og plass til håndkler, vaskemidler, osv. måtte også inn - de integrete vi i en søyle slik:




Høyden på nisjen er forøvrig planlagt slik at man kan ta ut hylleplatene og sette inn en tørketrommel - dersom behovet skulle dukke opp i fremtiden :)



ELSKER KURVER til OPPBEVARING! Kurvene under vasken er fra åhlens. De store kurvene i vaskesøylen er fra Sally Ann - og skittenstøykurven er fra granitt :)

slik gikk altså oppussinga for seg:

FØR:


UNDERVEIS:


ETTER:


For flere bilder fra badet og oppussing av bad - se HER!
For flere før/etter poster - se HER!

11 kommentarer:

  1. For en forandring!!! Kjempe bra jobba:) Synes også det er mye kjedelig skap til servanter ute å går så likte din løsning utrolig godt:) Stilig!

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Et lekkert og tidløst bad, system og orden er heller ikke å forakte!!!

    SvarSlett
  3. superfint;) Er du snill og sender meg en mail på post@hviit.no... jeg vil gjerne sende deg en mail.

    SvarSlett
  4. Å så nydelig! Flinke dere er:) Ikke tenk på det med kommentarene, jeg ser at dere er på besøk ofte:) og det er veldig hyggelig å ha deg som leser:) Ha en fin kveld!

    - Iben

    SvarSlett
  5. Hei! Wow, der har det skjedd litt ja! Kjempefint bad:-) Skulle gjerne sendt deg en mail, men finner igen espotadresse til deg. Hadde du giddet å sende meg en mail og henvise til bloggen din? jeanettefoto@hotmail.com.
    Ha en strålende dag!
    hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint det ble! :) Smarte oppbevaringsløsninger, jeg er også svak for kurver. :)

    SvarSlett
  7. Det ble kjempe fint:)

    Jeg liker også kurver:)

    W

    SvarSlett
  8. Wow, superfint ble det!! Veldig fine løsninger med oppmurte hyller. Kjempeforandring!

    SvarSlett
  9. Tusen takk søte du! Ooo nå ble jeg nysgjerrig! Hvem minner jeg om?

    SvarSlett
  10. for en forvandling! wow! kjempe lekkert!!!

    SvarSlett
  11. Lekkert - dere er virkelig flinke!
    Jeg har bodd i Vibes gt. 14 i 12 år. Har nå flyttet, men er fortsatt glad i gaten!

    SvarSlett